بست رویو

بست رویو ، اولین مرجع مقایسه کالاها برای کمک به خرید بهتر در ایران می باشد. هدف از راه اندازی این سایت، معرفی و بررسی و مقایسه بهترین کالاهای ایرانی و خارجی می باشد که منجر به ارتقا سطح دانش و انتخاب آگاهانه تر برای خرید می گردد. BestReview بصورت کاملا بی طرفانه به مقایسه کالاها پرداخته و به هیچ تولید کننده و یا وارد کننده ای وابسته نیست. در BestReviw برای هر کالا یک صفحه اختصاصی وجود دارد که در ابتدا یک راهنمای کامل خرید برای آن ذکر شده سپس در یک جدول ده محصول برتر مقایسه می شوند. در ادامه ده محصول برتر بصورت ریز بینانه بررسی و نقات قوت و ضعف هر محصول بیان می شود. تمامی محتوای این سایت کاملا اختصاصی بوده و توسط بهترین نویسندگان ایرانی در حوزه نقد و بررسی کالاها نوشته می شود. تیم BestReviw وسواس و تعهد فوق العاده بالایی در کیفیت مطالب و بی طرفی در انتخاب بهترین کالاها دارد.   منبع : https://bestreview.ir

دانلود رایگان مبانی نظری تحقیق اختلال بدشکلی بدن و فراشناخت

&

مبانی نظری تحقیق اختلال بدشکلی بدن و فراشناخت

RSS feed.

  • مبانی نظری تحقیق اختلال بدشکلی بدن و فراشناخت
    مبانی نظری تحقیق اختلال بدشکلی بدن و فراشناختدسته: علوم انسانی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 64 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 40

    مبانی نظری تحقیق اختلال بدشکلی بدن و فراشناخت

    قیمت فایل فقط 13,200 تومان

    خرید

    توضیحات:

    مبانی نظری تحقیق اختلال بدشکلی بدن و فراشناخت در 40 صفحه در قالب Word قابل ویرایش.

    فهرست مطالب :

    درمان فراشناخت

    اختلال بدشکلی بدن و فراشناخت

    نظریه و ماهیت درمان فراشناختی

    2-20- انواع تغییر فراشناختی

    2-21- اثربخشی درمان فراشناختی بر اختلال افسردگی اساسی

    2-22- رابطه باورهای فراشناختی با اختلال افسردگی و اضطراب

    2-23- درمان فراشناختی بر اضطراب و افسردگی

    2-24- پیشینه¬ی پژوهشی

    2-24-1- پژوهش¬¬های داخلی

    2-24-2- پژوهش¬¬های خارجی

    منابع فارسی

    بخشی از متن :

    درمان فراشناخت

    اختلال بدشکلی بدن و فراشناخت

    فراشناخت عبارت است از هر نوع دانش یا فرآیند شناختی که در آن ارزیابی یا کنترل شناختی وجود داشته باشد. از یک نظر آن را می­توان به عنوان یک جنبه­ی عمومی از شناخت در نظر گرفت که در تمام فعالیت­های شناختی نقش دارد. نخستین بار آدرین ولز، درمان فراشناختی را معرفی کرد (Flavell, 1979).

    علت پدید آمدن درمان فراشناختی پر نمودن نقص­های درمان شناختی بود، این روش درمانی از رفتار درمانی شناختی[1] متفاوت است. زیرا به جای این که درمان شامل چالش با افکار و باورها در مورد تروما و یا مواجهه­های مکرر و طولانی مدت با خاطرات مربوط به تروما باشد، شامل ارتباط با افکار به طریقی است که مانع ایجاد مقاومت و یا تحلیل ادراکی پیچیده شود و بتواند راهبردهای تفکر ناسازگار در مورد نگرانی و همچنین نظارت غیر قابل انعطاف بر تهدید را از بین ببرد. نظریه­های شناختی در مورد آن چه که باعث به وجود آمدن الگوهای غیر مفید تفکر می­شوند توضیحات مختصری ارایه کرده­اند وجود باورهای منفی به طور مشخص نمی­توانند درباره­ی الگوی تفکر و پاسخ­های متعاقب آن توضیحی ارایه دهند. آن چه در این جا مورد نیاز است به حساب آوردن عواملی است که تفکر را کنترل کرده و وضعیت ذهن را تغییر می­دهند. این عوامل اساس نظریه­ی فراشناختی است (Wells, 2000).

    تحقیقات مختلف نشان دادند که بین جنبه­های خاصی از فراشناخت با اختلالات روانشناختی رابطه­ای وجود دارد (Wells, 1994). مطالعه­ی Cooper and Osman (2007)، نشان داد که افراد مبتلا به اختلال بدشکلی بدن از لحاظ کنترل فکر در مورد بدشکلی ظاهر، باورهای مثبت و منفی درباره­ی نگرانی نسبت به بدشکلی ظاهر، راهبردهای کنترل فراشناختی، رفتارهای ایمنی نسبت به افکار و تصاویر در مورد بدشکلی ظاهر و عینیت دادن به افکار و تصاویر مربوط به بدشکلی ظاهر خود از افراد گروه شاهد، متفاوت می­باشند.

    تحقیقاتی که در مورد درمان فراشناختی بر روی اختلالات هیجانی انجام شده­اند عبارتند از مطالعه­ی Wells و همکاران (2012) که با استفاده از مدل فراشناختی بر روی افراد مبتلا به اختلال اختلال وسواسی جبری دریافتند که تمام بیماران در پس آزمون، بهبودی معنی­داری را در علایم اختلال وسواسی جبری نشان دادند که این نتایج در 3 و 6 ماه بعد نیز باقی ماندند.

    در مطالعه­ای Ross and Van (2008)، با استفاده از مدل فراشناختی ولز جهت درمان اختلال اختلال وسواسی جبری بر روی گروهی از بیماران ( 6 زن و 6 مرد) و در دامنه ی سنی 21 تا 58 سال دریافتند که در پس آزمون و در 3 و 6 ماه از دوره­ی پیگیری 7 بیمار، علایم کامل بهبودی را نشان دادند. مطالعاتی نیز کاربرد موفقیت آمیز مدل فراشناختی را در درمان اختلال اضطراب منتشر و درمان اختلال استرس پس از سانحه نشان داده­اند.

    نظریه و ماهیت درمان فراشناختی[2]

    افکار مهم نیستند، اما پاسخ شما به این افکار مهم­اند. همه، افکار منفی دارند و هرکسی گاهی افکار منفی خود را باور می­کند. اما همه دچار اضطراب، افسردگی و ناراحتی هیجانی پایدار و مداوم نمی­شوند. پرسش مهم این است: چه چیزی افکار را کنترل کرده و تعیین می­کند که آیا فرد می­تواند خود را از شر این افکار منفی رها سازد یا این که در دام ناراحتی عمیق و مداوم گرفتار می­شود؟

    فرض کنید که فراشناخت­ها مسئول کنترل سالم و ناسالم ذهن هستند. به علاوه، این اثر بر این اصل استوار است که آنچه هیجان­ها و نحوه­ی کنترل آنها را تعیین می­کند، نه «چیستی» افکار فرد (به چه فکر می کند) بلکه چگونگی تفکّر فرد است. تفکر را می­توان به اُرکستر بزرگی تشبیه نمود که نوازندگان و آلات موسیقی زیادی در آن حضور دارند. برای تولید یک پیش درآمد قابل قبول، وجود دفتر نُت و رهبر ارکستر ضروری است. فراشناخت به مثابه­ی دفتر نُت و رهبر پشت تفکر است.

    فراشناخت، کاربرد شناخت درباره­ی شناخت است. فراشناخت فراورده­ها[3] و فرایندهای[4] آگاهی را پایش[5] (نظارت)، کنترل و ارزیابی[6] می­کند. برای بسیاری از ما، تجربه­ی ناراحتی هیجانی، گذرا و کوتاه مدت است، چون راه­های مقابله­ی انعطاف­پذیر با عقاید منفی ساخته­ی ذهنمان (مانند افکار و باورها) را آموخته­ایم. رویکرد فراشناختی بر این باور است که افراد به این دلیل در دام ناراحتی هیجانی گرفتار می­شوند که فراشناخت­های آنها به الگوی خاصی از پاسخدهی[7] به تجربه­های درونی[8] منجر می­شود که موجب تداوم هیجان منفی و تقویت باورهای منفی می­شود. این الگو سندرم شناختی-توجهی[9] خوانده می­شود که شامل نگرانی، نشخوار فکری[10]، توجه تثبیت شده[11] و راهبردهای خودتنظیمی[12] یا رفتارهای مقابله­ای ناسازگارانه است. گوشه ای از این الگوی مخرّب را می­توان در پاسخ یکی از بیماران مشاهده کرد. از این بیمار پرسیده شد:

    «مهمترین چیزی که در جریان درمان فراشناختی افسردگی آموختی ، چیست؟» او پاسخ داد: «مشکل اصلی من این نیست که افکار منفی درباره­ی خودم دارم، مشکل اصلی نحوه­ی پاسخ­دهی من به این افکار است، دریافتم که عملکرد من مانند ریختن بنزین روی آتش است. من قبلاً متوجه این فرایند نبودم». این بیمار متوجه شد که پاسخ­هایش به افکار منفی خود، ناخواسته به شکل­گیری سبک تفکر ناسازگارانه­ای منجر شده بود که خود انگاره­ی منفی او را تقویت می­کرد.

    درمان فراشناختی بر این اصل استوار است که فراشناخت برای درک نحوه­ی عملکرد شناخت و نحوه­ی تولید تجربه­های هشیارانه­ی ما درباره­ی خودمان و جهان اطرافمان بسیار مهم است. فراشناخت چیزهایی را که به آن توجه می­کنیم و نیز اطلاعاتی را که واردهشیاری ما می­شوند، تعیین می­کند. همچنین فراشناخت ارزیابی­های ما را شکل می­دهد و بر انواع راهبردهایی که برای تنظیم افکار و احساساتمان به کار می­بریم، اثر می­گذارد.

    فرض بنیادی درمان­های شناختی-رفتاری[13] سنتی مانند نظریه­ی طرحواره­ای[14] بک (بک، 1976-1967) و درمان عقلانی-هیجانی-رفتاری[15] (الیس، 1962 ؛ الیس و هارپر، 1967، 1976) آن است که اختلال یا سوگیری در تفکّر موجب اختلال روانشناختی، می­شود. هر دوی این رویکردها بر نقش محوری باورهای ناکارآمد تأکید می­نمایند. درمان فراشناختی به عنوان یک اصل کلی با این دیدگاه موافق است و همین امر آن را در زمره­ی درمان­های شناختی قرار می­دهد. با این حال، فرق آن با رویکردهای قبلی در توجه به سبک خاص تفکر و انواع باورهایی است که نظریه­های دیگر به عنوان علت اختلال روانشناختی بر آنها تأکید نمی­کنند. سبک تفکر مورد تأکید درمان فراشناختی، تحریف­های شناختی [16]مانند معیارهای مطلق­گرا یا تفکّر سیاه و سفید نیست. سبک مورد توجه درمان فراشناختی، سندرم شناختی-توجه­ی (CAS) است که با درگیری افراطی در تفکر کلامی مداوم و مشغولیت ذهنی به شکل نگرانی و نشخوار فکری مشخص می­شود. این وضعیت با سوگیری توجهی[17] خاص که در آن توجه فرد بر تهدید متمرکز می­شود، همراه است. باورهایی که در درمان فراشناختی حایز اهمیت هستند، شناخت­های معمولی[18] مورد توجه در درمان هایی شناختی-رفتاری و عقلانی-هیجانی- رفتاری، درباره­ی جهان، خود جسمانی[19] و خود اجتماعی نیستند، بلکه باورهای فرد درباره­ی تفکّر (باورهای فراشناختی[20]) هستند (شفیعی سنگ آتش و همکاران، 1391).

    رویکرد درمان شناختی-رفتاری سنتی به اختلال روانشناختی بیان می­کند که این رویدادها نیستند که موجب مشکلات روانشناختی می­شوند، بلکه شیوهی تفسیر این رویدادها باعث بروز مشکلات می­شود. درمان شناختی-رفتاری با معانی که افراد به تجربه­های خود نسبت می­دهند، سروکار دارد. این دیدگاه فرض می­نماید که مشکلات روانشناختی نتیجه­ی نگرش­های تحریف شده و نادرست فرد نسبت به خود و جهان است. از این رو درمان شناختی-رفتاری به تغییر محتوای افکار و باور شخص درباره­ی درست بودن این محتوا می­پردازد. در مقابل، درمان فراشناختی با شیوه­ی تفکر افراد سروکار دارد و معتقد است که مشکلات افراد، محصول سبک تفکر انعطاف ناپذیر و تکراری در واکنش به افکار، احساسات و باورهای منفی است. این رویکرد درمانی بر تغییر این سبک پردازشی غیرمفید تأکید می­کند. رویکرد فراشناختی تأکید می­نماید که هرگونه چالش با موضوعات شناختی (محتوا)، به طور انحصاری در سطح فراشناختی رخ می­دهد. برای مثال اگر بیمار افسرده­ای را که معتقد است «من بی­ارزش هستم» در نظر بگیریم، درمانگر شناختی-رفتاری با طرح این سؤال که «چه شواهدی برای این طرز فکرتان دارید؟» به مبارزه با این مسأله می­پردازد. در مقابل، درمانگر فراشناختی می­پرسد: «در ارزیابی میزان ارزشمندی خود، چه نمره­ای به خودتان می­دهید»

    هر دو رویکرد شناختی-رفتاری و درمان فراشناختی تأکید می­نمایند که محتوای باورها و افکار، نوع اختلال تجربه شده را تعیین می­کنند. افکار مربوط به خطر موجب اضطراب می­شوند و افکار مربوط به فقدان و بی­ارزش شمردن خود، به احساس غمگینی منجر می­شوند.


    [1] . Cognitive Behavior Therapy (CBT)

    [2] . Metacognitive Therapy

    [3] . products

    [4] . process

    [5] . monitor

    [6] . appraise

    [7] . responding

    [8] . inner experiences

    [9] . cognitive attentional syndrome (CAS)

    [10] . rumination

    [11] . fixated attention

    [12] . self-regulatory strategies

    [13] . cognitive-beavioural therapy

    [14] . schema theory

    [15] . rational-emotive behavior therapy

    [16] . cognitive distorstions

    [17] . attentional bias

    [18] . ordinary cognitions

    [19] . physical self

    [20] . metacognitive beliefs

    قیمت فایل فقط 13,200 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری تحقیق اختلال بدشکلی بدن و فراشناخت

 

 برای توضیحات بیشتر و دانلود بر روی عنوان زیر کلیک کنید

دانلود رایگان مبانی نظری تحقیق اختلال بدشکلی بدن و فراشناخت

طرفداران همکاری فروش همکاری فروش - مزایای همکاری در فروش

آیا می توانید از طریق بازاریابی ( همکاری در فروش ) وابسته درآمد کسب کنید؟ پاسخ کوتاه به این سوال بله است. شرکت های فروش می توانند سود خوبی کسب کنند و شما حتی می توانید به اندازه کسی که تمام وقت کار می کند از خانه خود درآمد کسب کنید. بخاطر داشته باشید که موفقیت با دستیابی به آنچه انتخاب می کنید حاصل نمی شود بلکه با انجام کارهایی که باید انجام شود به طور صحیح و مداوم انجام می شود. این پست را بخوانید تا ببینید همکاری فروش چیست و چگونه می تواند برای شما سودمند باشد. مفهوم اصلی همکاری تجاری هر فعالیتی است که فروش محصول یا خدمات را تسهیل می کند. این کار اغلب توسط افرادی انجام می شود که خود تولید کننده یا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصی که قصد کمک به فروش را دارد؛ معرفی محصول کارکردها و برنامه های آن برای ایجاد انگیزه در مشتریان برای خرید یک محصول یا خدمات است. روش های بسیاری برای کار با فروش وجود دارد ، اما بهترین و سودآورترین استفاده از اینترنت است. شما به عنوان یک تبلیغ کننده ، شما محصول را به روش های صحیح تبلیغ می کنید و برای هر فروشی که انجام می دهید ، کمیسیون یا درصدی از فروش دریافت می کنید. همکاری در فروش یک تجارت خانگی ایده آل است ، زیرا برای شروع نیاز به پول زیادی ندارد و نیازی به تولید ، ذخیره و تحویل کالا یا خدمات به دیگران ندارد. در حقیقت ، برای اتصال مشتریان و مصرف کنندگان جدید به مشاغل مختلف ، مبلغی دریافت می کنید.

واقعیت همکاری در فروش چیست؟ همکاری فروش - همکاری تجاری چیست؟

مانند بسیاری از مشاغل مستقر در خانه ، مشکل همکاری در فروش این است که کنفرانس ها و سخنرانی های مربوط به برنامه های ثروت به شما می گویند که می توانید در مدت زمان کمی با حداقل تلاش درآمد کسب کنید. برخی از برنامه های وابسته به شما می گویند که فقط با 3 کلیک می توانید صدها هزار دلار در ماه درآمد کسب کنید. برخی همچنین می گویند که می توانید سایت خود را تنظیم کرده و سپس آن را رها کنید تا حساب بانکی خود را دوباره پر کنید. واقعیت همکاری در فروش مانند بسیاری از کارهای خانگی دیگر است ، تعداد معدودی از افراد وجود دارد که می توانند از این طریق درآمد خوبی کسب کنند ، افرادی هستند که به اندازه کافی موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زیادی هم هستند که پول کمی کسب می کنند. در نتیجه ، سوال اصلی این نیست که آیا شریک فروش واقعاً سود خوبی کسب می کند ، بلکه آیا شما می توانید موفق شوید یا خیر. این بستگی به شما دارد ، اما در اینجا نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

طرفداران همکاری فروش همکاری فروش - مزایای همکاری در فروش

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، جنبه های مثبت زیادی در همکاری در فروش وجود دارد که آن را به یک انتخاب تجاری عالی تبدیل می کند. آنها شامل موارد زیر هستند: قیمت شروع پایین: به اکثر برنامه های وابسته رایگان بپیوندید. در نتیجه ، هزینه های شما معمولاً مربوط به روشهای بازاریابی است که شما استفاده می کنید. تولید محصول یا خدمات ضروری نیست. نیازی به ذخیره و حمل و نقل محصولات نیست. شما می توانید در هر زمان و هر کجا که دسترسی به اینترنت داشته باشید کار کنید. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممکن است درآمد منفعل داشته باشید. می توان آن را به یک مشاغل خانگی در حال انجام و یا یک جریان درآمد اضافی اضافه کرد. این ایده آل برای وبلاگ نویسان ، مربیان ، کارآفرینان اطلاعات و هرکسی است که دارای وب سایت باشد.

مخالفان همکاری در فروش همکاری فروش - مضرات همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش دارای چالش هایی است که عبارتند از: ایجاد ترافیک (بازدید کنندگان سایت) ، که منجر به درآمد می شود ، مدت زمان زیادی طول می کشد. همکاری شما می تواند به سرقت برود. به این ترتیب ، شما برای مراجعه به افرادی که می کنید اعتبار نمی گیرید. نقاب زدن URL می تواند به جلوگیری از این امر کمک کند. همکاری ضعیف می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. برای جلوگیری از این اتفاق ، باید مراقب باشید و مشاغل با کیفیتی را برای همکاری با آنها انتخاب کنید. شما هیچ کنترلی بر کیفیت محصول ، خدمات یا نحوه انجام کار خود ندارید. برخی از شرکت ها به شما مبلغی پرداخت نمی کنند. البته روش هایی وجود دارد که می توانید برنامه های همکاری مناسب فروش را انتخاب کنید. وقتی چیزی غیر عادی پیش آمد ، آنها باید درباره موقعیتشان تجدید نظر کنند. شما می توانید مطمئن باشید که بسیاری از افراد این برنامه را تبلیغ می کنند. مشتریان متعلق به معامله گران است. آمار به شما می گوید که چند محصول را فروخته است ، اما در بیشتر موارد شما تصوری ندارید که چه کسی آن را فروخته است. در نتیجه فروش مجدد بازاریابی دشوار خواهد بود.

چگونه در همکاری در فروش موفق باشیم همکاری در فروش - چگونه در همکاری در فروش موفق شویم

همکاری در فروش دشوار نیست ، اما برای دستیابی به درآمد قابل توجهی نیاز به دانش ، برنامه ریزی و تلاش های هماهنگ دارد. در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از همکاری موفقیت آمیز در فروش خود انجام دهید. با یادگیری در مورد همکاری در فروش و مراحلی که برای موفقیت لازم است انجام دهید. فقط در فروش کالاها و خدمات با کیفیت همکاری می کند. در حقیقت ، بهتر است ابتدا آنها را خریداری کنید تا بتوانید کیفیت آنها را بررسی کنید. در مورد محصول یا خدمتی که تبلیغ می کنید قضاوت خواهید شد. در نتیجه ، شما باید نه تنها بر درآمدزایی ، بلکه بر کیفیت نیز تمرکز کنید. برنامه ای را که در حال کار بر روی آن هستید تحقیق کنید تا دریابید که چه موقع و چگونه پرداخت می شوید. همچنین به دنبال مسائل مهم مالی باشید که به شما کمک می کند تا برنامه خوب باشد. برای فروش مواردی که مربوط به موقعیت شما یا محتوای شما در وب سایت یا وبلاگ شما باشد همکاری کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسکیت بورد می نویسید ، به اشتراک گذاشتن پیوندهای مربوط به موتور سیکلت یا کیف های جدید ممکن است مناسب نباشد. تبلیغات خود را ترکیب و متناسب کنید تا با لینک های متعدد بازدید کننده خود را آزار ندهید. پیوندهای همکاری که با تصویر همراه هستند ، بهترین نرخ کلیک را دارند. همیشه اتصالات خود را با فروش بازدید کننده روشن کنید. احتمالاً بیشتر بازدید کنندگان درک خواهند کرد که تبلیغات تصویر درآمد برای شما ایجاد می کند ، اما اگر در مورد یک محصول بنویسید و آن را به دیگران توصیه کنید ، برای خوانندگان خود پیامی ارسال می کنید که از آنچه ارسال می کنید ، درآمد کسب می کنید. این امر باعث می شود که شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشید. بازار ، بازار ، بازار. برای لذت بردن از مزایای بازاریابی وابسته و جذب افراد به وب سایت و وبلاگ خود ، فقط روی SEO و رسانه های اجتماعی تمرکز نکنید. دریابید که بازار هدف شما چیست ، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید و چگونه می توانید آنها را به سایت خود جذب کنید. لیستی از ایمیل های مردم تهیه کنید. موفق ترین افراد در این نوع فروش از ایمیل استفاده می کنند. این مسئله را نادیده نگیرید ، بازاریابی الکترونیکی می تواند سود شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از یک صفحه اصلی و سیستم قیف را برای بازاریابی مشاغل خود در نظر بگیرید. با یک پیشنهاد قانع کننده ، مشتریان بالقوه را به لیست ایمیل خود جذب کنید. به این ترتیب می توانید صفحه ای از محصولاتی را که می فروشید برای آنها ارسال کنید. در سیستم نامه الکترونیکی خود می توانید پیشنهادات رایگان و فروش بیشتری ارائه دهید. موفقیت برنامه بازاریابی وابسته خود را مرور کنید. به خصوص اگر چندین برنامه داشته باشید یا از دیگر انواع تبلیغات مانند Google AdSense برای درآمدزایی استفاده کنید. بعضی اوقات تبلیغات بیش از حد می تواند باعث شود وب سایت شما سطحی به نظر برسد و خوانندگان را تحریک کند. در نتیجه باعث کاهش کارایی شما می شود. قبل از شروع فروش سهام اینترنتی ، مواردی را یاد بگیرید که به شما در موفقیت در بازاریابی کمک می کند. مهمتر از همه ، اگر می خواهید همکاری فروش را به عنوان یک تجارت ادامه دهید یا همکاری فروش را به تجارت فعلی خود اضافه کنید ، بدانید که سریع و خودکار نیست و بدون تلاش کافی کار نخواهد کرد. مانند همه مشاغل خانگی ، شما به یک برنامه روزانه برای درآمدزایی آنلاین نیاز دارید. به طور کلی ، شانس شما برای درآمدزایی از برنامه های بازاریابی وابسته از سایر مشاغل آنلاین اینترنتی بیشتر یا کمتر نیست. موفقیت شما بستگی به این دارد که چقدر می توانید برنامه بازاریابی وابسته خود را عملی کنید.